http://gsmpda.ro/info/termeni-si-conditii-returnare-produse/

TERMENI SI CONDITII RETURNARE PRODUSE

Condiţii comerciale

Magazinul nostru activeaza doar online , ridicarea de catre cumparator a produselor de la sediu nu este posibila , nu avem magazin de prezentare

Conditii generale privind livrarea si garantia componentelor de laptop &gsm&electronice&electrocasnice

GARANTIA PRODUSELOR:

·Orice componenta achizitionata trebuie sa functioneze pentru scopul si/sau laptop-ul mentionat in comanda dvs.

·La receptia componentei daca se considera ca piesa furnizata de noi nu este potrivita sau/si prin montare in laptop ar putea aduce defectiuni ei si laptopului nu o folositi si semnalati orice problema catre www.gsmpda.ro

·Componenta livrata trebuie sa fie montata pentru scopul pentru care a fost achizitionata si in conditiile recomandate de producator. Toate operatiunile de montare a componentelor trebuie efectuate intr-un service autorizat si de personal calificat.  www.gsmpda.ro isi rezerva dreptul de a solicita documente de la service-ul la care ati efectuat montajul.

·Piesele comercializate beneficiaza de garantie 6 sau 12 luni cu obligatia ca toate operatiunile de montare sa fie efectuate de personal calificat si exploatarea acestora sa fie in concordanta cu specificatiile producatorului.

Atentie: ruperea sau deteriorarea sigiliului duce la pierderea garantiei!!!

·Daca piesa livrata nu este compatibila cu cerintele clientului din vina vanzatorului clientului i se vor returna banii sau inlocui produsul pe cheltuiala furnizorului in urmatoarele conditii:

Componentele trebuie returnate in maxim 14 zile de la primirea acestora. – INTACTE SI NELOVITE

oComponentele trebuie returnate in ambalajul original insotite de factura si certificatul de garantie.

oPiesele trebuie returnate impreuna cu toate celelalte accesorii care au insotit-o la livrare.

oNu este permisa dezansamblarea piesei.

oComponenta trebuie sa fie intr-o stare perfecta optica (fara zgarieturi, stersaturi, etc.) si sa fie respectate conditiile de manipulare, transport.

·In cazul defectarii produselor achizitionate aflate in perioada de garantie termenul de solutionare este de 30 de zile. Garantia se prelungeste cu termenul cat produsul se afla in custodia vanzatorului.

CONDITII DE LIVRARE

·Dupa confirmarea telefonica a comenzii componentele vor fi livrate prin curier rapid (urgent curier sau Posta romana coletarie simpla / Prioripost curier postal)

·Comenzile se livreaza exclusiv in Romania!

·Costul livrarii produselor este de 26 ron / colet (TVA inclus) indiferent de locatie.

·Pentru doua sau mai multe produse se va plati taxa de transport pentru o singura bucata (26 lei), indiferent de numarul de bucati comandate.

·Aveti transport gratuit pentru comenzi ce depasesc 750 lei!

·Livrarea produselor se face in 24h exceptand situatiile neprevazute cum ar fi: ninsoare abundenta, drumuri inchise / blocate, inundatii, cutrenure, etc.

 

Ridicarea produselor de la sediu nu este posibila , nu avem magazin de prezentare

·Achitarea se poate face cu numerar sau prin transfer bancar. In cazul achitarii prin transfer bancar, clientul va primii produsele numai dupa intrarea banilor in contul nostru.

TERMENI GENERALI:

·GSMPDA.RO isi rezerva dreptul de a opera modificari ale preturilor afisate pe site fara o notificare prealabila. In acest sens daca rezulta diferente de pret comanda va fi livrata doar dupa acceptul si confirmarea telefonica sau prin e-mail / fax a clientului.

·Exista posibilitatea ca unele produse afisate pe site sa nu fie disponibile pe stoc. Pentru astfel de situatii se poate conveni o alta data de livrare sau anula comanda.

·Imaginile atasate produselor sunt proprietatea MarketSmart.rosi sunt cu caracter informativ

·gsmpda.ro nu poate fi raspunzator de lipsa produselor care nu sunt in stocul distribuitorilor si nici nu are obligatia de livrarea a produselor care au diferente semnificative de pret intre pretul primit la momentul intrarii marfurilor pe stoc la ditribuitor si momentul livrarii marfurilor catre GSMPDA.RO de la distribuitor .

 

1.Dreptul de returnare a produselor

RETURNARE PRODUSE, IN VEDEREA RAMBURSARII (RENUNTAREA LA CUMPARARE DE CATRE PERSOANELE FIZICE):

Pentru a solicita returnarea unui produs (in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului), va rugam sa ne contactati telefonic sau completati formularul de returnare.Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator.

Datele bancare sau postale pentru rambursare (nume complet titular, IBAN fara spatii si banca sau nume, adresa si oficiu postal) se expediaza pe e-mail, la adresa  office@gsmpda.ro, precizandu-se, totodata, si numele pe care s-a efectuat comanda, un numar de telefon precum si seria si nr. Facturii, Returnarea banilor in cont urmand a fi efectuata conform legii in termen de maxim 14 de zile de la primirea coletului .Comandand in magazinul nostru, va dati acordul pentru returnarea banilor prin una dintre cele doua metode precizate.

Nu se trimit colete cu ramburs. Taxa de expediere catre noi o suporta clientul. Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice.

Conform OUG nr. 34/2014,renuntarea la cumparare se poate notifica in scris in termen de 14 zile calendaristice (termen in care se si expediaza produsul inapoi, dupa trimiterea notificarii).

Abuzul de orice fel duce la blocarea contului de client iar sistemul nu va va mai permite sa efectuati comenzi pe site-ul www.gsmpda.ro

Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate, inclusiv ambalajele acestora (pentru care se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). Daca produsele au fost deteriorate si nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cuDirectiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Banii se returneaza in termenul legal de 14 zile.

In cazul in care clientul a beneficiat de Livrare Gratuita (costuri de livrare suportate de GSMPDA.RO), la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii din suma de returnat.

2. Procedura de retragere din contract

Consumatorul informeaza marketsmart.ro cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail). Consumatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate www.gsmpda.ro personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

3.Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

– Produs nefunctional/defect de fabricate in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise.

– Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa nu acceptati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

– Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru in scris catre Departamentul Suport Clienti in termen de 48 de ore de la primirea produsului in cazul in care produsul are o problema din fabrica ( reclamatile ulterioare nu pot fi luate in considerare)

Va recomandam sa expediati produsele prin curier rapid.

4.Mentiune

In toate cazurile mentionate mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Produsele nu trebuie sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.

5.Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate (cutia nedeschisa), cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

a. Licente software);

b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);

c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire / igiena personala, casti,storcatoare care au intrat in contact cu diverse substante naturale ( fructe ,carne) sau artificiale ( arome ) ,produse de exfolirere produsele care nu pot fi dezinfectate pentru revanzarea lor si care pot prezenta un real pericol de sanatate in urma revanzarii lor ex lenjerie ,tacamuri ,truse de pedichiura , stoarcatoare si tocatoare de fructe utilizate , feliatoare de carne si alimente , produse de curatere a tenului , de curatare a carnei macre , nu pot fi returnare produse care intra in contact cu piele din gama de imbracaminte exemplu sosete , incaltaminte ( cu execeptie in care prezinte defecte de fabrica care trebuiesc semnalate in 24 /48 de ore de la primirea coletului in scris )

d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);

e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

6. Limitarea responsabilitatii pentru alte site-uri, server, browser

Site-ul este gazduit de serverele unei terte firme. marketsmart.ronu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale bazei de date, cum de asemenea nu va putea fi raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului ori pentru actualizarea produselor si a preturilor.

7. Reclamatii

Orice problema legata de livrarea produselor comandate o puteti adresa catre adresa de mail office@gsmpda.ro

8. DECLINAREA RESPONSABILITATII

Exista posibilitatea unor diferente intre imaginea produsului prezentata pe site si produsul fizic, in sine, mai ales cu privire la nuanta culorii acestuia, a designului ori in ceea ce priveste accesoriile. Acestea nu afecteaza functionalitatea ori destinatia produsului.

9. Litigii si dispozitii finale

Orice alta problema legata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit solutionarea litigiului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata.

10. Informatii livrare si expediere

Plata se face ramburs, odata cu sosirea comenzii.

Taxa de transport este afisata in pagina de comanda, inainte de finalizarea comenzii.

Livrarea produselor comandate se face prin firma de curierat rapid in 1-2 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii.

ORICE PRODUS SE POATE RETURNA DACA NU PREZINTA LOVITURI ZGARITURI , CONTACT CU LICHIDE ,SOCURI MECANICE ,SOCURI ELECTRICE ,

PRODUSELE CARE SUNT LOVITE , SPARTE , ZGARIATE , INTRATE IN CONTACT CU LICHIDE SAU UTILIZATE NERECORESPUNZATOR   VOR PRIMII REFUZ DE GARANTIE SI SI VOR FI REPARATE PE CHELTUIA CLIENTULUI!!

TAXA DE CONSTANTARE PENTRU DEFECTE IMAGINAREA SAU TRIMITERE NEJUSTIFICA IN SERVIS ESTE DE 15 EURO – LA CURSUL BNR DIN ZIUA EMITERII FACTUREI